Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Πολυεθνικές συμμορίες υπό την προστασία της αριστεράς γεμίζουν τη χώρα με λαθρομετανάστες


Πολυεθνικές συμμορίες υπό την προστασία της αριστεράς γεμίζουν τη χώρα με λαθρομετανάστεςΕίχαμε παραθέσει στο πρόσφατο παρελθόν τα στοιχεία γύρω από μία συμμορία που συνεργάζεται με τους τούρκους δουλέμπορους, ώστε η Ελλάδα να πλημμυρίσει με λαθρομετανάστες.

Τα στοιχεία αυτά, που ενέπλεκαν και σφοδρούς πολέμιους της Χρυσής Αυγής, στην συνέχεια είχαν επιβεβαιωθεί από τον πρώην υπουργό Εσωτερικών, Ν. Βούτση, ο οποίος έκανε λόγο για «αντιρατσιστικές» ΜΚΟ που συνεργάζονται με τούρκους δουλέμπορους.

Παρόλα αυτά ουδέν έγινε ούτε για την αποκάλυψη της ιστοσελίδας μας, ούτε για την επιβεβαίωσή της από τον αρμόδιο υπουργό. Αντιθέτως, η κυρά Τασία συνέχιζε να ευχαριστεί τις ΜΚΟ, που εισέπρατταν κρατικό χρήμα, προσφέροντας δήθεν «ανθρωπιστικό» έργο, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μπλεγμένες σε ένα κύκλωμα διακίνησης ανθρώπων που απέφερε υψηλότατα κέρδη.

Τώρα, όμως, υπάρχει και σχετικό ρεπορτάζ για την δράση αυτών των κυκλωμάτων, τα οποία βρίσκονται και πέριξ των λεωφορείων που μεταφέρουν λαθρομετανάστες από το κέντρο των Αθηνών προς τα σύνορα με τα Σκόπια. Συγκεκριμένα, δημοσιογράφος της Telegraph καταγγέλει ότι δέχτηκε απειλές από αυτούς τους συμμορίτες στο κέντρο των Αθηνών. Σας παραθέτουμε το σχετικό ρεπορτάζ:

«Πήγα στην πλατεία Βικτωρίας, στο κέντρο της Αθήνας, που ήταν γεμάτη μετανάστες, οι περισσότεροι από αυτούς Αφγανοί. Αφού άρχισα να μιλάω με κάποιους εκεί, έβγαλα κάποιες φωτογραφίες και βίντεο και στη συνέχεια πήγα στην Αχαρνών, όπου οι Σύροι συγκεντρώνονταν σε ένα καφέ και περίπου επτά λεωφορεία ετοιμάζονταν να αναχωρήσουν για τα Σκόπια.

Μίλησα με κάποιους Σύρους, που ετοιμάζονταν να φύγουν και μετά άρχισα να βγάζω κάποιες φωτογραφίες και βίντεο ενός λεωφορείου που κινούνταν. Ενας Ελληνας, που είχε κάποια σχέση με τα λεωφορεία, με σταμάτησε και είπε ότι δεν μπορούσα να βγάζω φωτογραφίες και μου ζήτησε να σβήσω όσες είχα τραβήξει.

Του είπα πως ήμουν δημοσιογράφος και ότι αν δεν έκανε τίποτα κακό, δεν έπρεπε να ανησυχεί για τις φωτογραφίες μου. Ομως, σταμάτησα να βγάζω φωτογραφίες και πήγα να βρω κάποιους άλλους Σύρους για να μιλήσω. Τότε, ο Ελληνας εμφανίστηκε ξανά με έναν Αιγύπτιο που δούλευε μαζί του και έναν άλλο άνδρα που έμοιαζε Ιρακινός. Αρπαξαν το κινητό μου, λέγοντας ότι έκανα λάθος που έβγαζα φωτογραφίες χωρίς την άδειά του. Ο άνδρας που έμοιαζε Ιρακινός άνοιξε ένα μικρό μαχαίρι και το έτεινε προς το πρόσωπό μου.

Τους είπα ότι ήμουν δημοσιογράφος και ότι έβγαζα φωτογραφίες ως μέρος της δουλειάς μου. Αρχισαν να με απειλούν περισσότερο. Ο Αιγύπτιος και ο άλλος μου ζήτησαν να πάω μαζί τους, μακριά από τον κεντρικό δρόμο ώστε να μου δώσουν πίσω το τηλέφωνό μου, αλλά αρνήθηκα.

Ενας άλλος Αιγύπτιος ήρθε, πήρε το κινητό, κοίταξε όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο και μετά τα διέγραψε και τους έπεισε να με αφήσουν να φύγω.

Αφού το έκανε αυτό, μου έδωσε πίσω το τηλέφωνό μου και μου είπε να μην γυρίσω πίσω. ''Εδώ στην Ελλάδα μπορούμε να σε απαγάγουμε και κανείς να μην ξέρει πού είσαι'', μου είπε ο πρώτος Αιγύπτιος».