Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Αλλοδαποί και τέλη κυκλοφορίας



Αλήθεια τι γίνεται με τους χιλιάδες αλλοδαπούς που κατοικούν στην χώρα "μας" και έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα με πινακίδες κυκλοφορίας των χωρών τους ?

Μήπως θα έπρεπε να πληρώνουν και αυτοί όπως εμείς , τέλη κυκλοφορίας ? Μήπως θα έπρεπε να ισχύει και γι αυτούς ότι ισχύει και για εμάς σε σχέση με το δικαίωμα της πετρελαιοκίνησης στις μεγαλουπόλεις ?

Μήπως θα έπρεπε να αλλάξει το σύστημα καταγραφής τους και άμεσης καταβολής προστίμων σε περιπτώσεις τροχαίων και λοιπών παραβάσεων ?

Μήπως θα έπρεπε οι γερανοί να μαζεύουν και τα δικά τους αυτοκίνητα τα οποία αυτοί εγκαταλείπουν όπου βρουν για εβδομάδες ή και μήνες όταν επισκέπτονται τις χώρες τους ?

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι η γειτονιά μου κατοικείται από αλβανούς και Βούλγαρους οι οποίοι έχουν "καταλάβεις τις ήδη λιγοστές θέσεις σταθμεύσεις τους γύρω δρόμους με τα αυτοκίνητα τους . Εγώ δηλαδή που είμαι Έλληνας , γέννημα θρέμμα της περιοχής αυτής που κατοικώ , στον ίδιο δρόμο από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου! , που πληρώνω δημοτικά τέλη , εφορία , τέλη κυκλοφορίας και οτιδήποτε άλλο μου φορτώνει το κράτος , , δεν μπορώ να σταθμεύσω το αυτοκίνητο μου κάπου κοντά στο σπίτι μου (απέξω είναι αδύνατον ) εξ αιτίας των αυτοκίνητων με βουλγάρικες και αλβανικές πινακίδες .!!

Kαι αν καμία φορά βρεθεί θέση , σε αγριοκοιτούν αυτοί οι «ευγενέστατοι Βούλγαροι» , λες και τους πάτησες την μάνα ! … λες και είσαι στο τσιφλίκι τους ,…. άσε που για να γίνει αυτό πρέπει να ξενυχτίσεις αφού τα «καλά παιδιά» αυτά δουλεύουν μόνο νύχτα ! και όλη την ημέρα ..ξεκουράζονται.
Μήπως κάτι πρέπει να γίνει?

Αναγνώστης