Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Φθιώτιδα: Ο γιος τους πάλεψε με τους αλλοδαπούς ληστές!

Η κατάκοιτη γιαγιά και ο ανάπηρος παππούς έπεσαν θύματα αλλοδαπών αδίστακτων ληστών.


Η Μεσσοποταμία Σπερχειάδας, ένα χωριό στη δυτική Φθιώτιδα είναι από τα πολλά χωριά όπου ζουν κυρίως ηλικιωμένοι και μάλιστα χωρίς αστυνόμευση. Συχνά πέφτουν θύματα αδίστακτων κακοκποιών, όπως έγινε χθες στις δύο το μεσημέρι.

Οι γείτονες ειδοποίησαν τον 45χρονο γιο ότι στο σπίτι των γονιών του έχουν μπει 2 ύποπτοι. Οι γονείς του είναι 80 ετών, η μητέρα του κατάκοιτη και ο πατέρας του ανάπηρος με ένα χέρι, οπότε είναι εντελώς ανήμποροι να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.

“Φτάνω τρέχοντας στο σπίτι και ανοίγοντας την πόρτα βλέπω τους 2 ληστές. Ο ένας ήταν σκυμμένος πάνω από τον πατέρα μου και ο άλλος έψαχνε τα συρτάρια. Άρπαξα αμέσως τον πρώτο και αρχίσαμε να παλεύουμε. Τότε ήρθε ο άλλος και με χτύπησε από πίσω στο κεφάλι και έπεσα κάτω χτυπώντας στη σόμπα το χέρι μου και το πόδι μου”, περιγράφει στο LamiaReport ο 45χρονος γιος του ηλικιωμένου ζευγαριού.

“Μέχρι να σηκωθώ είχαν φύγει με 600 ευρώ που είχαν βρει και ένα χρυσό σταυρό. Οι γείτονες μου είπαν ότι πιο πάνω είχαν αφήσει ένα πορτοκαλί αυτοκίνητο. Ήταν ηλικίας 25 με 30 ετών, έμοιαζαν με γύφτους και μιλούσαν σπαστά ελληνικά. Είχαν μάλιστα μαζί τους και τσάντες με πορτοκάλια και λεμόνια για να μπαίνουν στα σπίτια τάχα να τα πουλήσουν. Ευτυχώς δεν πρόλαβαν να κάνουν κακό στους γονείς μου”, συνεχίζει ο ίδιος.

πηγη