Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Tελικά με ποσα χρήματα είναι ικανοποιημένοι οι πακιστανοί στα φανάρια???


Πριν από μια εβδομάδα περίμενα μαζί με την αδελφή μου σε ένα από τα φανάρια τις θηβών, στο Αιγάλεω. καθώς περιμέναμε λοιπόν ένας πακιστανός θέλησε να καθαρίσει τα τζαμια του αυτοκινητου μου.

εγώ, επειδή είμαι πολύ ευαίσθητη (η αδελφή μου αλλιώς με αποκαλεί), του είπα ναι και περίμενα να τελειώσει για να του δώσω χρήματα. να σημειωθεί πως πάντα έχω χρήματα πρόχειρα για τους πακιστανούς στα φανάρια, καθώς είμαι πολύ ευαίσθητη!!!! αφού τελειωσε τα τζαμια μου του έδωσα περίπου 70 λεπτά που είχα μαζέψει σε 2λεπτά και 5λεπτά. όταν τα πήρε στα χερια του και τα είδε μου τα πέταξε στα μούτρα στην κυριολεξία και μ' έβρισε!


φυσικά με έβρισε και η αδελφή μου γιατί μου είπε πως πάνε και ανοίγουν λογαριασμούς στην εθνική τράπεζα (καθότι είναι υπάλληλος εκεί) και καταθέτουν πολύ περισσότερα χρήματα απ' ότι έχουμε εμείς που τελειώσαμε κι ένα πανεπιστήμιο και έχουμε και μια φυσιολογική δουλειά!! φυσικό ήταν λοιπόν να μην ικανοποίησαν τον κύριο πακιστανό τα δικά μου 70 λεπτά.


Αναγνώστρια

http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/06/raver.html