Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"Η αστυνομία δεν κάνει τίποτα με την... πορνεία"



Αφορμή για να σας στείλω το mail είναι κάποια γεγονότα που συμβαίνουν καθημερινά στην περιοχή που ζω.

Μένω στην οδό Πατησίων ανάμεσα στις πλατείες Κολιάτσου και Αμερικής. Όσοι μένουν κοντά μου σίγουρα θα γνωρίζουν τι περίπου θα διαβάσουν. Για τους υπόλοιπους να πω ότι το πρόβλημα είναι οι γυναίκες αφρικανικής προέλευσης, συνήθως ανήλικες, που κάνουν «πεζοδρόμιο» τις νυχτερινές ώρες. Το πρόβλημα εκτείνεται από την πλατεία Κολιάτσου ως το σταθμό του τρένου στα άνω Πατήσια.

Εκτός του ότι ενοχλούν όλους τους περαστικούς, φωνάζουν πάρα πολύ με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ησυχάσει όλη η γειτονιά.

Άπειρες φορές έχω τηλεφωνήσει στην αστυνομία προκειμένου να γίνει κάτι και όταν κάποιο περιπολικό έρχεται (γιατί δεν έρχεται κάθε φορά), το αποτέλεσμα είναι οι πόρνες να τρέχουν στα γύρω στενά και οι αστυνόμοι να μην μπορούν να κάνουν κάτι. Είτε δε θέλουν είτε αδυνατούν.

Σε κάποια από τις επικοινωνίες που είχα με την αστυνομία προκειμένου να κάνουν κάτι είπα ότι αφού με την έλευση περιπολικού δε γίνεται κάτι θα ήθελα να μου προτείνουν τι μπορώ να κάνω. Να επισημάνω ότι έχω ήδη πάει στο Α.Τ. Κυψέλης και έλαβα την διαβεβαίωση ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν και θα αυξήσει τις περιπολίες. Τις πρώτες μέρες οι περιπολίες αυξήθηκαν αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Μόλις οι «κυρίες» έβλεπαν το φάρο από το περιπολικό αμέσως κρύβονταν και μετά πάλι κανονικά στις θέσεις τους. Ο αστυνομικός λοιπόν που ζήτησα να μου προτείνει μια λύση είπε ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα παρά μόνο αν έχω κάποιο γνωστό δημοσιογράφο και καλύτερα σε τηλεοπτικό κανάλι ή αν φροντίσει για αυτό κάποιος πολιτικός.

Θεωρώ ότι ενώ είμαστε στο 2010 δεν μπορεί να είναι αυτή η μόνη λύση και αποφάσισα να γράψω σε σας μήπως και κάποιος άνθρωπος που θέλει και μπορεί , διορθώσει την κατάσταση και την εικόνα της περιοχής.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ