Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

"Η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας είναι τραγική"



"Η κοπέλα μου δουλεύει σε ένα ξενοδοχείο στην Ομόνοια και παιδιά αναγκάζομαι κάθε βράδυ να πηγαίνω να την πέρνω γιατί φοβάτε μην την κλέψουν και όχι μόνο!! Η κατάσταση είναι φοβερή.

Κάθε μέρα μου λέει και διαφορετική ιστορία που τυχαίνει σε πελάτες του ξενοδοχείου που είναι κυρίως τουρίστες. Αλλοδαποί τους κλέβουν πορτοφόλια,αλυσίδες απο τον λαιμό τους και ότι βρίσκουν. Γιατί κ. Χρυσοχοίδη θα πρέπει οι άνθρωποι αυτοι να τους συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Εγώ όποτε και αν πήγα στο εξωτερικό γιατί δεν αντιμετώπισα κανένα ...
πρόβλημα.

Που είναι οι πεζές περιπολίες? Φυλάνε τα καγιέν στην Εκάλη.Η περίφημη ομαδα ΔΕΛΤΑ τι κάνει φυλάει τα πεζοδρόμια γύρω απο τα εξάρχεια. Γιατί κ. Χρυσοχοίδη συντηρείτε αυτη η κατάσταση απο κάποιους διοικητές και κάποιους γαλονάδες οι οποίοι πέρνουν "καφέδες" και εγώ δεν ξερω τι άλλο και διατηρούν το παρεμπόριο,την πορνεία,τα ναρκωτικά,το real estate κ.τ.λ. Μόνο εμείς τους βλέπουμε ή εσείς κάνετε πως δεν τους βλέπετε.Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα κάποιοι λίγοι αστυνομικοί οι οποίοι όμως παλεύουν μόνοι τους.

Εσείς κ. Χρυσοχοίδη μας λέγατε ότι θα βγουν όλοι στους δρόμους.Που είναι. Γιατί ακόμα εκατοντάδες αστυνομικοί να φυλάνε τους μεγαλογιατρούς,επιχειρηματίες,δημοσιογράφους,πρώην πολιτικούς.

Υ.Γ 1 Συγνώμη για τις μπερδεμένες σκέψεις μου αλλά είμαι πολύ αγανακτισμένος."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ