Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

"Mαύρη μου βούτιξε το κινητό"



Πριν 2 ώρες μια μαύρη λαθρομετανάστρια ηρ8ε στο παράθυρο του αυτοκίνητου μου και μου είπε "πάμε?" της είπα όχι και ΒΟΥΤΗΞΕ μέσα στο παράθυρο, πήρε το κινητό μου και άρχισε να τρέχει...

Έγινε στην ΠΑΤΗΣΙΩΝ εκεί που έχουμε πολλά κρούσματα τελευταία, εκεί που μένω. Την πήρα τηλέφωνο και άκουσα άλλους από πίσω, ζητούσε 500ευρω για να μου το δώσει. Από τα νεύρα μου της είπα ότι δεν της δίνω ούτε 50 απλά θέλω την κάρτα μου.. αλλά δεν σκέφτηκα παράλληλα να φωνάξω αστυνομία που είναι 1 λεπτό μακριά

πείτε με ρατσιστή αλλά πραγματικά κάτι πρέπει να γίνει με αυτές τις αφρικανές που εκδίδονται εδώ και ΚΛΕΒΟΥΝ στα φανάρια. Μάλιστα από πληροφορίες που έχω ήδη, πηγαίνουν τους πελάτες τους στα ανοιχτά parking της περιοχής.

Πήρα την αστυνομία και έχουν πάρα πολλές καταγγελίες ήδη για τέτοια περιστατικά.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ